Avatar billede blady Nybegynder
27. september 2005 - 22:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

link til gæstebog

Nu er mine hornhinde fuldstændig tyndslidt af at lede efter et script til en gæstebog.

Er der en, der har et link til et godt script til en gæstebog. Der er dog det krav at den skal bruge tekstfil og IKKE bruge mysql.

lad nu være med kun at skrive "http://www.hotscripts.com" eller lignende steder jeg få hikke af at lede mere, så gerne et direkte links.

på forhånd tak.

/blady
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
27. september 2005 - 22:59 #1
Avatar billede wickedd Juniormester
27. september 2005 - 23:00 #2
Der er en her: http://www.rolator.dk/downloads/scripts/detaljer.php?script_id=9
Du skal dog oprette en bruger for at hente den.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
27. september 2005 - 23:02 #3
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
27. september 2005 - 23:04 #4
Avatar billede blady Nybegynder
02. oktober 2005 - 02:01 #5
okay... nu er jeg vist så småt på banen igen efter pcguard (føj for sgu...) men jeg slipper vist ikke for en formatering (SUK!)

Jeg valgte dotcom1' fra hscripts.com da den passer bedst ind i mine filer

tak skal i have...

smid et svar

/Blady
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:41 #6
Svar. :)