Avatar billede jakob_lk Nybegynder
27. september 2005 - 22:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mysql samt system

Hej..

Jeg er ved at prøve mig frem med c++ og mysql. men det er sku ikke helt så let som det lige virke til..
så vil gerne have lidt hjælp..

jeg køre en while hvor den skriver alle name og id ud fra en tabel
men jeg vil så gerne have den til at blande det sammen med lidt mere.

Det skal være sådan at den henter alle name og id fra min tabel og bruger dem to til at køre et andet linux script på min server.
har tænkt mig det skal se sådan ud.
system(echo '<name fra tabek>'|/root/status --id <id fra tabel>)
nå den så har køret det skal den gå ind og updater et felt ' disabled' og rette værdien til 1.

Håber der en som kan hjælpe mig.
Avatar billede jakob_lk Nybegynder
02. oktober 2005 - 16:28 #1
Ikke nogle som kan hjælpe !
Avatar billede -pete Nybegynder
14. oktober 2005 - 18:02 #2
Prøv eventuelt selv at gøre det du skriver du vil gøre - og hvis du støder ind i vanskeligheder SÅ SKRIV HVAD PROBLEMET ER!
Avatar billede jakob_lk Nybegynder
14. oktober 2005 - 23:48 #3
Hej...

jeg har løst problemet...men tak