Avatar billede staz Nybegynder
17. april 2001 - 12:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mediegrafiker læreplads

Jeg er ved og uddanne mig som mediegrafiker i Aalborg og jeg er ved og være færdig med skolen. Nu skal jeg i praktik, men det er sindsygt svært og finde en praktik plads. Nu vil jeg give samtlige point jeg har (2509 point) til den som skaffer mig et tip eller en plads som mediegrafiker(i nordjylland helst).

For og få det på plads så laver en mediegrafiker alt indenfor digital medie med undtagelse ad programmering. Jeg behersker også det trykte medie: bøger, aviser, annoncer, brochure, plakater osv.

Men pointene gives kun hvis jeg får en læreplads. Mail til staz@ofir.dk

---- Staz ----
Avatar billede plaf Nybegynder
17. april 2001 - 12:56 #1
Kan desværre ikke hjælpe dig med en læreplads. Men ret lige stavefejlen på første side: \"eller læg en besked på gærstbogen\"
Avatar billede plaf Nybegynder
17. april 2001 - 12:56 #2
Altså på din egen hjemmeside...
Avatar billede parazite Nybegynder
17. april 2001 - 13:25 #3
staz : Dum ide at uddele point til folk, der skaffer dig en læreplads. Det ødelægger systemet, da det jo ikke ligefrem er IT-viden folk hjælper med der. :o)

Stik i stedet hjælperen et par kolde til sommer. ;o)
Avatar billede staz Nybegynder
17. april 2001 - 13:50 #4
plaf >> Du har ret, men siden kører ikke mere så jeg må nok heller ændre min minisite.

parazite >> Du har vel nok ret, men folk herinde er tit ret blå øjet. De kigger kun på det hvis de kan få enten P eller $ for det. Desværre. Men jeg lader det stå et par dage og så lukker jeg. :-)

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
21. april 2001 - 18:49 #5
Jeg lukker !

---- Staz ----