Avatar billede chr13 Nybegynder
27. september 2005 - 21:33 Der er 6 kommentarer

log filer og windows xp

Hej,

jeg har et behov for at vide hvordan man kan se i Windows XP hvornår man åbner computeren og logger sig på på windows XP?

Hvor kan man se helt entydigt hvad tid windows er blevet åbnet og hvilke programmer der er blevet anvendt?

Chr13
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 21:35 #1
Du kan se hvornår der sker noget i logfilerne, men ikke hvad programmer der har været brugt !
Avatar billede chr13 Nybegynder
27. september 2005 - 21:36 #2
men kan jeg ikke se hvornår windows xp er blevet aktiveret?  Tid og dato.
Avatar billede leif Seniormester
27. september 2005 - 21:40 #3
Du kan kigge i Event Viewer, hvis du højreklikker på Denne Computer -> Vælger Administrer -> Går ind under Systemværktøjer -> Logbog -> Så kan du se hvornår der sker noget i loggen, det burde give dig en idé om hvornår maskinen er startet og slukket.
Avatar billede zliber Nybegynder
27. september 2005 - 22:07 #4
Prøv engang at kigge på det her program - jeg TROR download delen er freeware, men prøv at kig...
http://www.neuber.com/timeanalyzer/
Avatar billede zliber Nybegynder
27. september 2005 - 22:09 #5
Dette program er ihvertfald freeware... Det skulle løse LIDT af dine problemer.
Det kan vise de sidste 3 ugers tænd/sluk tid på PC'en.
Avatar billede zliber Nybegynder
15. august 2009 - 03:44 #6
Puha da den er gammel, skal vi få den lukket? :)