Avatar billede joe-ordinary Nybegynder
27. september 2005 - 20:24 Der er 5 kommentarer

Oprettelse af komplet website.

Vi er et band, der skal bruge et website. Du skal kunne stå for både design, og alt programering osv.

Vi har forestillet os noget i stil med f.eks. www.pinboys.dk (gerne simplere), rent design mæssigt.

Du skal være i stand til at lave et log-in system så vi kan logge ind, og oprette f.eks. et billedgalleri, en nyhed, og hvad der ellers bliver af menu-punkter osv.

Vores budget er ret begrænset, så det er selve projektet og vores forventninger til det også.

Vi håber på at høre fra en hurtigst muligt!

MVH Joe Ordinary

joe@joe-ordinary.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. september 2005 - 07:07 #1
du skriver budgettet er ret begrænset, hvilken prisklasse forventer du?
Avatar billede Mik2000 Professor
28. september 2005 - 13:49 #2
Du skriver at du skal bruge log in, billedgalleri, nyheder osv, så jeg er også interesseret i at vide hvad jeres budget er på?
Du kan evt skrive til kim@techshop.dk

Mvh
Kim
Avatar billede joe-ordinary Nybegynder
28. september 2005 - 15:00 #3
Spørgsmålet er lukket, da vi allerede har fået henvendelse fra en der vil gøre det for os. Tak for opmærksomheden

Joe Ordinary!
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. oktober 2005 - 11:24 #4
husk at lukke spørgsmålet ;-)

(du ligger selv et svar, du highlighter det, og klikker accepter nederst på siden først da er spørgsmålet lukket :]
Avatar billede mobius6 Juniormester
10. oktober 2005 - 15:40 #5
ding!