Avatar billede BacceDK Juniormester
17. april 2001 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med IE5,5

jeg har det problem at jeg har installeret IE5,5 meen da den er så pisse meget fyldt med fejl ville jeg gerne ned på IE5.1 igen
jeg har prøvet at DL den lille installations fil til IE5,1 og prøvet at installere den meen jeg kører sadi 5,5
såå spørgsmålet lydder hvorda i faen får jeg 5,5 væk ordentligt så jeg kan få 5,1 ind ???
indate
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. april 2001 - 11:56 #1
Du er jo i kløerne på microsoft der... - Fjern lortet manuelt og husk deres filer og så installer en ny oveni.

Microsoft har slet ikke taget højde for folk som gerne vil nedgradere så der er ikke nogen smart måde at gøre det på.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. april 2001 - 11:56 #2
Hva\' styresystem snakker vi i?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. april 2001 - 12:30 #3
Hvad er der galt med 5.5 ??? Den kører da fint her hos mig på win2k.
Avatar billede fuckit Nybegynder
17. april 2001 - 12:57 #4
Du burde kunne gå ind i kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer og herfra vende tilbage til din gamle version. Hvis du da ikke har fået slette de installationsfiler som Ie pr. default gemmer netop med henblik på en afinstallation
Avatar billede BacceDK Juniormester
17. april 2001 - 12:58 #5
Morten>> jeg har prøvet i tilføj/fjern Programmer meeen selvom den fjernede den der og derefter installere den ældre version tjaa så står der godt nok at det er version 5,1 meen alle testere siger det er 5,5 + den fejl som generer mig er der stadi
såå hvordan gør jeg det så ???
det er på win 2000 pro
og til nil 5,5 er en stor fejl i sig selv *SS*

indate
Avatar billede BacceDK Juniormester
17. april 2001 - 13:02 #6
Fuckit>> tjaa meen den vil kun med IE5,5