Avatar billede xenocypraz Nybegynder
27. september 2005 - 06:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Sikkerhed på websites

Hejsa,

Jeg er ved at uploade noget asp.net til et site, men når jeg forsøger at afvikle det for jeg:

Server Error in '/' Application.
Configuration Error
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: This configuration section cannot be used at this path. This happens when the site administrator has locked access to this section using <location allowOverride="false"> from an inherited configuration file.

Source Error:
Line 68:          root.
Line 69:    -->
Line 70:    <trace
Line 71:        enabled="false"
Line 72:        requestLimit="10"

Det virker selvfølgelig på min egen maskine, hvad skal jeg pille i for at at min kode kommer til at virke ??

Mvh
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
27. september 2005 - 09:16 #1
Lige en reminder for at få den up front.
Avatar billede snepnet Nybegynder
27. september 2005 - 12:37 #2
umiddelbart ser det ud til at dem du huser dit webhotel har slået mulighed for selv at styre den slags fra.

"This happens when the site administrator has locked access to this section using <location allowOverride="false"> from an inherited configuration file."

jeg tror du skal prøve at sende fejlen til dem.

mvh
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
27. september 2005 - 16:21 #3
Oki, jeg troede det var noget standard som alle der hostede gjorde, og derfor noget man skulle rette i sin egen kode ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. september 2005 - 06:35 #4
jeg har ikke været ude for det før, men de har måske besluttet sig for at sikre at folk ikke kan trace (det koster jo lidt på serveren).
mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. september 2005 - 06:37 #5
mm... på den anden side sætter du den jo til false - så du kan jo ikke komme til at savne noget.
jeg vil tro du bare kan fjerne sektionen, og derefter kunne køre hos din host uden fejl.
mvh
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
28. september 2005 - 07:16 #6
Hvis jeg fjerner den, brokker sig over min session ting.

  <sessionState
            mode="InProc"
            stateConnectionString="tcpip=127.0.0.1:42424"
            sqlConnectionString="data source=127.0.0.1;Trusted_Connection=yes"
            cookieless="false"
            timeout="20"
    />

det altså mystisk, for på min egen test server virker det.
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. september 2005 - 16:35 #7
det er ikke særlig mystisk hvis de har sørger for at du ikke må overskrive den slags settings hos din host - har du snakket med dem?
mvh
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
28. september 2005 - 16:50 #8
Efter jeg har slettet sessionen med sessionstate, så siger den at siden ikke virker længere, jeg har haft skrevet til dem... Surftown, og har ikke fået svar endnu.
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. november 2005 - 21:09 #9
har du stadig ikke fået noget svar fra dem?
mvh
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
01. november 2005 - 21:15 #10
jo fik det det at virke, glemte bare jeg havde et spørgsmål herinde. Vil du have lidt point for at hjælpe ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. november 2005 - 21:18 #11
jo tak - hvis du synes.
mvh