Avatar billede pkpedersen Nybegynder
27. september 2005 - 01:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media Center 2005

Hej.

Jeg tænker på at købe Windows XP Media Center, er der nogen som ved om man skal installere oven i sin windows XP version. Eller om man skal installere den på en ren HD.

Jeg ved det nemlig ikke.
Avatar billede draco999 Nybegynder
27. september 2005 - 08:41 #1
Ud fra hvad jeg kan se inde på deres hjemme side er det meningen at du skal købe en helt ny computer..

-------------------------------------------------------------------------------------Windows XP Media Center Edition 2005 is made available only with the purchase of a new PC. New this year, System Builders and smaller manufacturers may offer Media Center Edition 2005 pre-installed on new PCs. Always be sure that the Media Center PC that you purchase comes with a Genuine Windows Certificate of Authenticity (COA) complete with hologram.
-------------------------------------------------------------------------------------
Det er taget fra deres egen FAQ.

Men ellers kan du kigge i deres FAQ

http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/evaluation/faq.mspx
Avatar billede strych9 Praktikant
27. september 2005 - 09:08 #2
Det er vist ikke meningen at man skal fedte rundt med de her media center maskiner og geninstallere dem osv osv..
XP Media center edition finder du næppe til salg i detail handel.
Avatar billede etomsen Nybegynder
21. februar 2006 - 08:28 #3
Du kan købe den i proshoppen. Du skal ikke installere den over i din xp da du vil få store problemer. Du skal ligge den ind på en ren HD.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. februar 2006 - 17:52 #4
Du kan også købe den hos http://shg.dk
Avatar billede krohn Praktikant
29. juli 2006 - 11:05 #5
Media center 2005 er et komplet OS du kan ikke instalere den oven på en xp.
Den vil være med i den nye Windows Vista, men ikke i Entreprice versionen, men den version til private bruger der vil Media center vista være med,der skulle bla. være bedere load tid af musik filer, hvor der nu når man går ind i musik, skal den søge drev/mappe på nyt og det kan jo tage lidt tid hvis man har meget musik.
Jeg har selv et media center jeg selv har bygget ud af en gammel pc, der står i kælderen.
Du kan kigge på dette link, og se mit opsæt,her:http://minhtpc.dk/infusions/personal_page/view_personal_page.php?user_id=775
Eller finde inspiration her: http://minhtpc.dk