Avatar billede tavklit Nybegynder
26. september 2005 - 15:57 Der er 4 kommentarer

installation af itunes

Når jeg prøver at installere itunes på min XP, siger den at den skal bruge en mappe der hedden min musik for at installere, og at den ikke eksisterer eller kan oprettes, hvorefter jeg bliver smidt af installationsprogrammet. Hvordan laver jeg den mappe (eller alternativt narer itunes til at tro at den er der indtil jeg kan ændre indstillingerne)?
Avatar billede hcars Novice
26. september 2005 - 16:01 #1
Har du en engelsk version, hvor du har en, der hedder My music?

Du kan gå ind i c:\dokumenter og der højreklikke, klikke på Ny mappe og så kalde den Min musik.
Du kan også gøre det samme, hvis du har en engelsk: C:\My documents .
Avatar billede tavklit Nybegynder
26. september 2005 - 23:31 #2
Rettelse: fejlmeddelelsen siger: "mappen "itunes" kan ikke findes eller oprettes, og den er nødvendig. Den ligger som s´tandard i mappen "musik"".

Min XP er engelsk, men jeg har før prøvet netop dit forslag hcars, og det hjalp ikke - ellers tak:-)
Avatar billede hcars Novice
27. september 2005 - 22:25 #3
Det er vel ikke en firewall, der forhindrer Itunes i at oprette mappen?
Er din Itunes på dansk?
Du omtaler 2 mapper: Min musik    og  Itunes ?
Avatar billede tavklit Nybegynder
27. september 2005 - 23:37 #4
nix - ingen firewall
jeps - itunes er på dansk
og jeps - fejlmeddelsene omtaler to mapper