Avatar billede nayze Nybegynder
26. september 2005 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XML i PocketIE

Jeg sidder med en iPAQ, hvor jeg skal have vist en xml-side i pocketIE, men når jeg vil loade siden sker der intet. Siden fungerer fint i IE på mine desktop-maskiner.

Skal der installeres et plugin til pIE for at få det til at virke?
Avatar billede nayze Nybegynder
29. september 2005 - 10:03 #1
Kan det være min XSL-fil, der volder mig problemer?
Avatar billede lazenby Nybegynder
29. september 2005 - 18:44 #2
hvis det er client side xsl-transformation, virker det 100% sikkert ikke i PocketIE - det er i det hele taget meget, meget begrænset, hvad den vil vise.
Avatar billede nayze Nybegynder
29. september 2005 - 19:34 #3
Det er det, men det jeg synes der er meget skummelt er, at den ikke engang vil vise noget simpelt som:

<?xml version="1.0"?>
<helloworld>
  <hello>Hello World</hello>
</helloworld>

Ingen XLS eller noget, bare en ren xml-fil. Og alligevel loader den intet.
Avatar billede lazenby Nybegynder
29. september 2005 - 23:02 #4
Samme her, har lige prøvet på min ipaq. Det er sikkert en "sikkerhedsindstilling" :)
Avatar billede nayze Nybegynder
07. november 2005 - 13:19 #5
lukket