Avatar billede coool Nybegynder
26. september 2005 - 12:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til at skrive en job ansøgnig

hej er der nogen som er gode til at skrive en job ansøgning som jeg måske kunne bruge ved at smdie mine egne dataer ind
Avatar billede lamaduck Nybegynder
26. september 2005 - 12:43 #1
ser lige om jeg kan få min scanner til at virke (ikke sikkert) så har jeg ca 30 sider om at lave job ansøgnig (sef på dansk)
Avatar billede udvikler Nybegynder
26. september 2005 - 12:44 #2
Avatar billede coool Nybegynder
26. september 2005 - 12:44 #3
det ville godt nok være en meget stor hjælp
Avatar billede lamaduck Nybegynder
26. september 2005 - 12:49 #4
strømstikket til min scanner er død :(
Avatar billede spif2001 Nybegynder
26. september 2005 - 13:30 #5
Hvis du er medlem af SAM-data, kan du, når du har skrevet ansøgningen, få dem til at kigge den igennem gratis - og derved få lidt professionel feedback.
Avatar billede hpo Nybegynder
26. september 2005 - 13:30 #6
Avatar billede blanken Praktikant
26. september 2005 - 17:05 #7
http://www.eksperten.dk/spm/637577

Men jeg må klart anbefale dig, at du får så mange ord af dine egne med. Det er jo dig, der skal ansættes og ikke "din nabo" :) smid gerne et forslag til din ansøgning. Kigger den gerne igennem for dig. Husk at stavefejl skal undgåes. Og helst kun 1 A4 side (eksl. dataliste/CV).
Avatar billede hpo Nybegynder
29. september 2005 - 10:25 #8
Kunne du bruge noget af ovenstående?

/hpo
Avatar billede blanken Praktikant
04. november 2005 - 18:41 #9
takker for point, men kun hvis du har eller kan få gavn af svaret.