Avatar billede acidburndk Nybegynder
26. september 2005 - 09:41 Der er 8 kommentarer

3ds max5 genstarter computeren

Efter lang tids fravær har jeg installeret max5 igen.
Nu er der bare det problem at når jeg forsøger at starter programmet op, genstarter computeren, er der nogen af jer der har en ide om hvad der kan være galt??
Avatar billede osborne Nybegynder
28. september 2005 - 21:12 #1
Jeg mener at huske dette problem, .. hvilket operativsystem kører du (XP Service Pack 2? eller NT?) .. Er din Max en købt version?
Avatar billede acidburndk Nybegynder
30. september 2005 - 02:34 #2
jeg kører win xp, det er en version jeg har lånt af en af mine venner
Avatar billede osborne Nybegynder
01. oktober 2005 - 22:19 #3
Ok, det problem havde jeg ellers kun hørt om på de "crahackede a-a fy fy næ næ slut forbut" versioner af max .. på en lovlig version af 3ds max skal du blot bede ind ven om at ringe/skrive til Autodesk support, eller til forhandleren.

Et sted jeg har fået rigtig gode råd er også ved at din ven (hvis det stadig er ham der har 3ds max licensen) stiller spørgsmålet som et indlæg i 3ds Max forummet på http://support.discreet.com/

Har du lånt hans licens eller hvad? Kan man det?
Avatar billede osborne Nybegynder
09. oktober 2005 - 01:33 #4
..
Avatar billede osborne Nybegynder
14. oktober 2005 - 00:32 #5
Fik du løst problemet?
Avatar billede osborne Nybegynder
16. oktober 2005 - 23:20 #6
Hvad så acidburndk?
Avatar billede osborne Nybegynder
22. oktober 2005 - 01:04 #7
Hvis din Max 5 stadig driller kan du nu downloade den nye 3ds max 8 ganske gratis fra Autodesk's hjemmeside og prøve den i 30 dage.
Avatar billede osborne Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:05 #8
Jeg har lige opdaget at du har 19 åbne spørgsmål hvor du ikke har givet point .. det kan du ikke være bekendt!!!!