Avatar billede kasperskalle Nybegynder
17. april 2001 - 08:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

pc går ned

Hjælp mig !
Min computer går hele tiden ned, problemer er gradvist blevet værre og værre, jeg har prøvet at formatere og  geninstalerer Windows 98 flere gange, når jeg feks. åbner min browser, går der et minut, så fryser det hele.  Kan det være mine ram?

Jeg har en k6 400 mhz,

Avatar billede x4all_dk Nybegynder
17. april 2001 - 08:28 #1
Men garanti er det din CPU blæser som ikke virker mere.. Tjeck den ud :-)
Avatar billede redbastard Nybegynder
17. april 2001 - 09:44 #2
hvis blæseren ikke virkede ville cpu\'en vel heller ikke virke??
med mindre du kun har 4MB ram burde det heller ikke være problemet.
jeg ved ikke hvad dit problem er,men prøv windows update siden det kan være at du der finder ud af hvad problemet kan være
jeg ved at der findes nogle opdateringer der forhindrer pc\'en i at gå ned.
Avatar billede zhark Nybegynder
17. april 2001 - 12:35 #3
En PC kan blive ret ustabil hvis motherboard f. eks. mangler nye/bedre drivere, Jeg tror ikke det er ram.. de virker eller ej!
Skriv lidt mere om din puter \"mobe\" m.v
Avatar billede zhark Nybegynder
17. april 2001 - 12:37 #4
Tjek også lige cabler, kort, ram osv. for et cabel til f. eks. hd der ikke sidder (for) godt kan også give sådanne problemer.
Avatar billede zhark Nybegynder
17. april 2001 - 13:02 #5
Ja - TNT grafikkort har ry for at kan give problemer ved K6-2, men - jeg tror mere på det kan løser med nye drivere til mobo. Jeg havde samme prob. og skiftede grafikkort til ALI, men først da jeg fik nye drivere blev det løst, så.. nu ligger mit TNT i en pose og jeg blev sku\' aldrig klar over om det betød noget??
Avatar billede zhark Nybegynder
17. april 2001 - 13:44 #6
Har du ikke en manual, så du kan fortælle noget om dit mobo? Du kan sikkert se på de 2 store chip lige ved CPU, hvilket chipset du har.
Avatar billede fnaz Nybegynder
17. april 2001 - 17:18 #7
Er det kun når du åbner internet explorer den går ned?
Avatar billede kasperskalle Nybegynder
18. april 2001 - 06:41 #8
tak for hjælpen det er mit tnt, der ikke kan køre med k6.

Skalle