Avatar billede sonjor Nybegynder
25. september 2005 - 21:01 Der er 8 kommentarer

Ipaq hx 2110 starter af sig selv

Ovennævnte PDA starter op af og til uopfordret, hvilket forårsager, at den har malket batteriet om natten,det sker ikkehver nat. Hvis den om dagen ligger forbundet til PC'en, men er slukket, kan jeg ofte høre, at den "vågner", prøver at tilslutte active sync, men opgiver straks og slår fra igen.Hvad kan det skyldes? .
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. september 2005 - 00:43 #1
Hvilke programmer har du sat på den, som bruger active sync/net?
Derudover - hvilke indstillinger har du på active sync? Er den på manuel eller automatisk?
Avatar billede sonjor Nybegynder
26. september 2005 - 11:45 #2
Jeg har Sprite Backup-TomTom Navigator-Spb Pocket plus-Spb Full screen Keyboard-Holux Gps viewer- og et par kabaler, men de bruger vist ikke active sync. Active sync er sat til manuel syncronisering og åbn act.sync når den mobile enhed tilsluttes. Håber dette er svar på dine spørgsmål annikadk
Hilsen Sonja
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. september 2005 - 11:59 #3
Hvad med din email? Den har du ikke sat op på PDAen?
Ja, for det må næsten var et program skulle man mene.
De gange det har drillet mig, har det fx. været en offline side der er sync'et om natten - dette kan ikke være tilfældet? (Tjek i IE på PCen om der er havnet noget på listen ved et uheld, og om de står til "offline view" (Højreklik på linket er det hurtigste)).
Avatar billede sonjor Nybegynder
26. september 2005 - 12:03 #4
Jeg bruger slet ikke e-mail eller internet i det hele taget på PDA'en, så det kan næppe være det
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. september 2005 - 12:14 #5
Går ud fra at du i så fald har fjernet fluebenet mht email i AS på PCen (hvis du ellers bruger Outlook også).

De programmer du nævner burde jo ikke umiddelbart.
og dog.. din Sprite Backup er det den indbyggede eller den "store"? Den laver vel ikke backup visse dage på PCen?

Umiddelbart fandt jeg heller ikke nogen tråde på pocketfreak.dk's forum - kunne jo være at der var noget der.
Avatar billede sonjor Nybegynder
26. september 2005 - 12:22 #6
Det er "den store" som du siger, men det eneste der kører automatisk der er batteriovervågning (laver automatisk backup hvis batteriet kommer ned under 25 %, hvilket jo netop er godt.
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. september 2005 - 12:55 #7
Så må jeg indrømme at jeg ikke er sikker på hvor den knækker.
Hvis ingen andre har et bud, så vil jeg råde dig til at spørger i et af de andre ppc-forumer på nettet. Måske der er nogle der har tanken på rette punkt :)
Avatar billede no_stress Nybegynder
26. september 2005 - 21:49 #8
Jeg har har samme erfaring med flere enheder af hp 2110. Jeg tror det er et generelt problem med den model serie. Det virker nærmest som om det backupbatteri, der er i 2110 ikke virker.

Jeg har desværre ikke nogen løsning på dit problem. Jeg kan kun anbefale at du kontakter HP