Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. april 2001 - 00:53 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

banner design

Hejsa alle
jeg leder efter en herinde der vil design et logo til mit nyhedsbrev på www.theroom.dk
+ det skal jeg bruge 2-3 forskellige bannere, til f.eks. bannerbyt og til reklame.
Designet må godt være lidt i stilen med det brandy har lavet til mig på
www.theroom.dk
oppe i toppen

nogle der vil hjælpe?

hilsen wil/

deler flere points ud hvis det er godt:-9
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. april 2001 - 00:53 #1
forresten må de bannere godt være animeret..
enten gif eller jpeg

wil/

Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. april 2001 - 00:55 #2
Ikke for points.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. april 2001 - 01:30 #3
Der er noget ude i den rigtige verden, der hedder arbejde, det er noget man ofte får PENGE for.
Prøv i Freelance kategorien
Avatar billede milo Nybegynder
17. april 2001 - 01:41 #4
aniperet jpeg? den er ny :)
Avatar billede milo Nybegynder
17. april 2001 - 01:41 #5
animeret sku der stå
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. april 2001 - 01:42 #6
vladimirr >> hørt!
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2001 - 02:56 #7
if ($$$$ == \'Ja\')
{
me = \'hot\';
}
else
{
me = \'not so hot\';
}
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. april 2001 - 03:09 #8
Der er sgu nogen der har forstået det med penge....
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. april 2001 - 07:48 #9
hehe, troede normalt hvis det var noget med grafik eller design, så skulle jeg komme her ind, men det skal jeg vel åbenbart ik så..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. april 2001 - 07:48 #10
nogle der vil hjælpe?
Avatar billede essaktsop Nybegynder
17. april 2001 - 07:52 #11
Ja, sikkert. Desværre ikke mig, da jeg ikke kan finde ud af det :-(
Men jeg synes du skal overhøre de tumper der siger at de vil have penge for det, da der er rigtig mange der elsker at lave logoer, gratis. Generelet synes je at dem herinde går alt for meget op i penge!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
17. april 2001 - 08:28 #12
essaktsop >> vi er nogle der skal betale husleje.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. april 2001 - 11:30 #13
Hvis du arbejder med IT hele din arbejdsdag, og tjener gode penge, tror du så det er noget man vil bruge sin fritid på gratis ?
Intet er gratis i denne verden, og da slet ikke noget der bare har lidt med IT & Internet at gøre...

//Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. april 2001 - 13:04 #14
Nej vladimir det har du nok ret i. Men hvis man til géngæld er en 13-årig dreng, der alligevel ikke umiddelbart har brug for penge, og bare laver det for træningens skyld. Og fordi det er skidesjovt. SÅ kan det jo være man godt vil prøve.
  Det skal vel bare være almindelig bannerstørrelse. Må jeg godt bruge noget i stil med det jeg lavede til dig i www.eksperten.dk/spm/64883.htm

/Anders
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. april 2001 - 18:08 #15
and>> ja det må du da:-), glæder mig til resultatet..
vladimir jeg syntes din indstilling til dette er ret dårlig, som and.vang siger, er der mange der laver disse små opgaver som træning...og derfor syntes jeg det er fair at få hjælp herinde, for f.eks. points..

Jeg syntes ikke du skulle kommentere disse indlæg her på eksperten, hvis du alligevel bare vil give din mening tilkende, og sige at du ikke gidder, det er jo ikke et brugbart svar til mig..

det kan godt være du kan bruge det til noget, men det kan jeg slet ikke...så for fremtiden, syntes jeg du skal tænke lidt over hvilke spg, du vil besvare og hvilke du ikke vil kommentere..

wil/

and.vang> tilbage til dig...det skal være alm banner størelse, altså 480*60 tror jeg det hedder

det lille logo til nyhedsbrevet skal selvfølgelig ikke være så stort...

wil/

Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. april 2001 - 21:33 #16
Jamen, prøv så at gå ned til din lokale computerforhandler, og sig at du gerne vil have en computer, og tilbyd ham 1000 point !
Det er sgu ikke noget man kan leve af.

Al respekt til and.vang hvis han vil lave det gratis, men det er som han også selv siger ofte kun \"børn\" (undskyld udtrykket hvis nogen føler sig stødt af det) der har tid til at lave sådan noget.
//Anders
Avatar billede cool-wil Nybegynder
19. april 2001 - 09:31 #17
det er jo ikke fordi jeg har fået noget virdre ud af at poste dette her, så jeg tager mine points tilbage

wil/