Avatar billede johanna Nybegynder
23. september 2005 - 15:00 Der er 3 kommentarer

Egen ticker

Hej (håber det er rette kategori).

Jeg har en portal hvor jeg godt kunne tænke mig at brugerne kunne få deres egen ticker med VORES billeder og VORES URL.

De skal selvfølgelig selv kunne indtaste data...

Hvordan får jeg lavet dette? Findes der evt. noget (programmer) på freeware-basis som jeg kan benytte?
Avatar billede hjemmesiden Nybegynder
23. september 2005 - 19:42 #1
Avatar billede johanna Nybegynder
04. november 2005 - 14:55 #2
Måske jeg overser noget, men synes ikke nogle af de scripts har noget med ticker-design at gøre?
Avatar billede hjemmesiden Nybegynder
04. november 2005 - 15:18 #3
Det har de heller ikke...........Umiddelbart forstår jeg ikke hvad det er du søger.

Og må straks indskyde at jeg ikke er ekspert!