Avatar billede chd Nybegynder
23. september 2005 - 08:28 Der er 5 kommentarer

Backup af hjemmeside på webhotel - hvordan?

Jeg har en del hjemmesider på billighoteller uden backup facilitet. Hjemmesiderne er med ASP og Access databaser. Hvordan kan jeg lave nogle backuprutioner? (for at slippe for manuel backup med FTP).
med venlig hilsen Carsten Dybkjær
Avatar billede krydset Nybegynder
23. september 2005 - 08:30 #1
hvor har jeg hørt dit navn henne :-D ?
Bor du i nærheden af sorø ?

Sorry det er lidt offtopic, men vil lige spørge da jeg syns jeg har hørt dit navn engang..
Avatar billede chd Nybegynder
23. september 2005 - 09:24 #2
Jeg bor i Odense og arbejder i Hesselager på Østfyn
Avatar billede ttopholm Nybegynder
23. september 2005 - 20:07 #3
hmmm.. du kan lave et script der henter tingene på ftp'en og så pakker dem, eller du kan spørger om de gider at installere xzip, som er en asp komponent, der kan genere zip-filer. Den bruger vi på vores servere.
Avatar billede chd Nybegynder
23. september 2005 - 21:23 #4
tak for tips om script, men det tror jeg ikke lige jeg kan lave selv. har du også et forslag til et script?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
23. september 2005 - 21:30 #5
hmm ser lige om jeg kan finde noget... Eller så må du bare skifte host ;-)