Avatar billede helmuth10 Nybegynder
22. september 2005 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udløserknap til Canon Powershot

Hej

Jeg har et Canon Powershot A75 digitalkamera, som jeg er pænt glad for. Men jeg har tabt udløserknappen og kan ikke finde den. Hedder den ikke det, den der gummidut, man trykker på. Er der nogen, der ved, hvor jeg billigst og nemmest hitter sådan en? Den skal jo bare lige sættes på.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. september 2005 - 23:28 #1
Jeg tror det nemmeste er at gå ind i en forretning der forhandler kameraet. De har den sikkert ikke hjemme, men der må være mulighed for at bestille den.

Jeg tvivler på du kan finde noget online.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2005 - 16:03 #2
er der garanti på kameraet ?

hvis der er så bare ind med det ,den må ikke bare falde af ,bor du i kbh så er det pw service der laver service på canon også selvom den er udenfor garanti.

du kan selv indlevere til dem
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
19. juli 2007 - 10:59 #3
Det kunne kort sagt ikke lade sig gøre. Jeg har købt et nyt kamera.