Avatar billede silickon Nybegynder
22. september 2005 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bogmærker fra Firefox til Internet Explorer?

Hej.

Jeg ved at det er muligt at importere sine bogmærker fra IE til Firefox.
Men er det også muligt den anden vej??

Jeg har en hel del bogmærker i Firefox, som jeg genre vil have over i Internet Explorer.

På forhånd tak!
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 17:50 #1
du åbner bare bookmarks.html i C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ så kan du tilføje dem (du kan ikke direkte importere dem i IE)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. september 2005 - 18:46 #2
screem_brille> Hmm.. er du sikker på, at man ikke bare kan vælge Filer > "Importer og eksporter..." ?

/theSurfer
Avatar billede screem_brille Novice
25. september 2005 - 22:10 #3
hmm nej det er jeg faktisk ikke sikker på ;) det er da bestemt et forsøg værd ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2005 - 10:30 #4
Man kan i hvert fald exportere fra FireFox (html filer).. og man kan importere (html filer) i Internet Explorer..

/theSurfer
Avatar billede mysenstein Novice
09. oktober 2005 - 22:32 #5
Hej

Der findes en extension til Firefox der kan det nummer:

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=336

Jeg har aldrig haft problemer med denne extension, men du skal være opmærksom på at den erstatter dine Favoritter, altså overskriver dem

Alternativt kan du bruge den her extension hvis det bare er fordi du gerne vil bruge dine Bookmarks i IE
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=668

Jeg har ingen erfaringer med den ovenstående. Med andre ord hvis du vil prøve den så lav en back-up af både dine bookmarks og dine favoritter

Håber det kan bruges

Mvh
Lui Wallentin Gøttler
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:28 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede silickon Nybegynder
08. april 2007 - 11:22 #7
Jeg er ved at lukke alle de gamle spørgsmål.