Avatar billede grammy Nybegynder
16. april 2001 - 20:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af spilkategori?

Hvorfor tror i (Eksperten) at det ville blive for useriøst hvis en spilkategori bliver oprettet? Jeg synes at i er nød til at indse at spil udgør en meget stor del af computerverdenen, og at der nok er mange der sidder med \"spilproblemer\".
  Jeg synes i hvert fald at i skal lade det komme an på en prøve inden i konkluderer at det vil blive for useriøst.

Mvh. Henning
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 21:01 #1
god ide`!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. april 2001 - 21:04 #2
kom med forslaget i den kategori der passer til det....Go\'IDE!!!! :o)

(MN
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. april 2001 - 21:07 #3
de fleste der sidder med spil problemer som ikke kan løses med en readme er nok nogen derkun har en backup af spillet, ellers er der mange sider med tutors til de fleste spil!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. april 2001 - 21:07 #4
det er der blevet spurgt om en mia. gange. og du fremskynder ikke procesesen ved at spørge yderligere. hvorfor er der 30 point på højkant??????
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. april 2001 - 01:45 #5
Nej tak.Det er der bunker af andre websites der tager sig af.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
17. april 2001 - 06:11 #6
? : hvorfor laver Eksperten.dk en en kategori, som henviste til de bedste porno-sites på webben

! : fordi det er der over 50mill andre sites, som allerede gør
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. april 2001 - 06:32 #7
Der bliver også besvaret en del spørgsmål om spil her i \"fri debat\".
og i andre kategorier når det er relevant. (hvordan installerer jeg directX 7 når jeg har vesion 8?).
Jeg tror ikke på eksperten har en kategori til porno :)

mvh JakobA
Avatar billede hotpop Novice
17. april 2001 - 09:39 #8
hvorfor bruger alle eksperten når der er tusindvis af andre lign. sider...
ja ja ja ja ja ja ja sådan kan man blive ved. Personligt syntes jeg selv at en spilkategori er en god ide´!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2001 - 09:46 #9
Jeg er absolut ikke interesseret i en spilkategori på Eksperten. Eksperten er et seriøst forum til udveksling af IT viden. Jeg er overbevist om, at en spilkategori vil tiltrække mange knap så seriøse brugere. Dem er der rigeligt af i forvejen. Og som andre skriver, er der i forvejen tonsvis af sider omhandelende den kategori.

NanoQ
Avatar billede hotpop Novice
17. april 2001 - 10:03 #10
lige for at resumere:
Hardware.
Unix (sun) - 2 spm.
Mac - 16 spm.

Programmer.
Illustrator - 12 spm.
Director - 12 spm.

Databaser.
Sybase - 2 spm.
Interbase - 4 spm.

og jeg kunne blive ved! der er LANGT flere spørgsmål om spil end der er om det ovenstående, så jeg mener at det er obligatorisk med en spilkategori.

Fra \"Information om eksperten\": Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT. Spil er altså en del af Informations teknologien så en sådan kategori hører altså hjemme her.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2001 - 11:00 #11
I så fald hører også pornografi (største område af internettet), faxmaskiner, telefoner (både analog og digital), Paraboludstyr og meget andet også hjemme på Eksperten. Informationsteknologi spænder meget bredt. Det er nødvendigt at finde sin egen niche, da man ellers hurtigt vil favne for vidt. Ekspertens niche er den \"seriøse\" IT relateret til computere.

At der er kategorier uden ret mange spørgsmål betyder ikke at disse kategorier ikke hører hjemme på Eksperten.

En decideret spilkategori vil uden tvivl hurtigt blive den absolut største kategori. Jeg vil vove den påstand, at denne kategori vil oversvømme Eksperten, så de seriøse kategorier langsomt vil fremtræde mindre synlige, og til sidst forsvinde lidt i baggrunden. Dette vil skræmme mange at de brugere der benytter Eksperten som et seriøst værktøj væk. Heriblandt undertegnede.

NanoQ
Avatar billede grammy Nybegynder
19. april 2001 - 10:02 #12
Jeg har efter NanoQ\'s kommentar indset at en spilkategori vil ødelægge Eksperten. Det, som NanoQ nævner, er et aspekt, som jeg ikke har tænkt på før. Jeg tror faktisk også at en spilkategori vil \"oversvømme\" hele eksperten, og dermed ødeløgge det for de \"seriøse\" brugere.

Henning