Avatar billede dp_doom Nybegynder
22. september 2005 - 16:31 Der er 6 kommentarer

installer mailserver

Hvordan installere man en mailserver på debian server med mailinterface. Findes der et webinterface incl. i mailserveren så man kan slette og oprette mailadresser på den nemmere måde.
Avatar billede marsch Nybegynder
22. september 2005 - 21:27 #1
kig på Qmailrocks.com
Avatar billede janust Nybegynder
25. september 2005 - 20:14 #2
High 5 har skrevet en rigtig god guide til opsætning af postfix.
Se under "Postfix Admin" for webinterface og "Postfix Howto" for en installations vejledning. Bemærk dog at du skal bruge en svagt modificeret MySQL database for at få Postfix Admin til at virke sammen med opsætningen.
Det er dog beskrevet i Postfix Admins readme fil, så hvis du bare skaber dig et overblik før du går i gang burde der ikke være nogle problemer i det.
Avatar billede janust Nybegynder
12. maj 2006 - 10:53 #3
Hvad er status på din mailserver dp_doom?
Avatar billede dp_doom Nybegynder
17. juni 2006 - 15:43 #4
tak for hjælpen desværre vil den ikke aceptere dit svar selv om jeg prøver.. sorry
Avatar billede janust Nybegynder
01. september 2009 - 11:17 #5
Hehe, Det var fordi jeg ikke havde svaret tror jeg. Her er et svar godt 3 år senere :)
Avatar billede janust Nybegynder
01. september 2009 - 11:18 #6
Wow, nej det er jo næsten 4 år siden :)
Accepter, hvis du synes.