Avatar billede tyven Nybegynder
16. april 2001 - 20:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg.........?

Clive Barkers: Undying?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 20:53 #1
Hvad er det?
Avatar billede tyven Nybegynder
16. april 2001 - 20:54 #2
Et spil som er skidefedt!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 20:55 #3
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 20:55 #4
Du kan købe det i cyberhouse for 351,- http://www.cyberhouse.dk/
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. april 2001 - 20:56 #5
tyven:> Du regner vel ikke med at få hjælp til Warez herinde?!??
Avatar billede tyven Nybegynder
16. april 2001 - 20:57 #6
warez er fedt! og det skal være det fulde spil i linker til.
Avatar billede tyven Nybegynder
16. april 2001 - 20:57 #7
lukker!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2001 - 21:06 #8
Tyven<--> Jeg kan se at du er ny, så jeg vil anbefale dig at læse reglerne for dette forum:
www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede tyven Nybegynder
16. april 2001 - 21:07 #9
var ikke klar over reglerne her er der i orden at jeg så bare lukker spørgsmålet og ikke meldes til webmaster?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 21:09 #10
hvorfor er der egentlig altid nogle som ikke overholder den uskrevne regel som de fleste mennesker burde kende.... Tror den hedder SUND FORNUFT

-Anders
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 21:12 #11
a-torsten> hold da op! han kan da ikke gøre for at han er dum vel?*lol*
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2001 - 21:17 #12
hot... Nææ... det kan han vel ikke...*gg\'
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
16. april 2001 - 21:35 #13
desuden vil jeg (og andre) gerne opfordre til at man skriver hav Spørgsmålet EGENTLIG går ud på i overskriften!!

Her kunne du f.eks. skrive i overskriften: hvor finder jeg Clive Barkers: Undying?

så kan alle se hvad spørgsmålet handler om. Desuden gider de fleste ikke at gå ind på spm. med titler som denne!!! eller HJÆÆÆÆLP!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2001 - 22:27 #14
thoeger_poertner<--> Rigtigt, især hvis man en dag surfer ind på en side, der indeholder svar på noget som man kan huske en eller anden har spurgt om...  bare synd for ham, for så kan man ikke finde spørgsmålet igen.

Det er træls at skulle læse spørgsmålet title giver normalt et praj om hvorvidt man har en chance for at hjælpe.
Avatar billede hotpop Novice
17. april 2001 - 09:45 #15
+ det at der kun kan søges i selve spørgsmålet, så hvis du skriver Clive barker i søgefeltet kommer det her spørgsmål ikke med i søgningen! Så *Thoeger* jeg giver dig fuldstændig ret: skriv essensen af problemet i selve spørgsmålet så er det nemmere at finde dem.