Avatar billede johndifool Nybegynder
22. september 2005 - 12:23 Der er 3 kommentarer

POWERPOINT - billedformat 16:9

Er det muligt at ændre et eksisterende PowerPointshow således, at det kan vises korrekt på en fladskærm med "stort format" 16:9.

Man kan selvfølgelig vælge at formindske billedet til 4:3 så man får sorte "bjælker" til højre og venstre på skærm. Men optimalt ville det være at kunne udnytte hele skærmen....
Avatar billede bulbous Nybegynder
22. september 2005 - 12:37 #1
Avatar billede bulbous Nybegynder
29. september 2005 - 10:18 #2
Fungerer det?
Avatar billede johndifool Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:54 #3
Hej bulbous!

jep...det virker. Dog ikke helt som beskrevet i vejledningen. Men har fået tilrettet filen...

Tak for hjælp...