Avatar billede kfb Nybegynder
26. april 1999 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Puzlespil

Hej jeg er igang med at lave en hjemmeside for børn. Mit problem er at jeg godt kunne tænke mig at lave et puzlespil hvor man kan "blande" et billede i X antal stykker, og så igen samle dem til et billede. er der nogle der vil hjælpe her?
Avatar billede postkort Nybegynder
26. april 1999 - 21:04 #1
Hvordan skal det afvikles?
Via Java-Script, applet, Perl ???

/Steen
Avatar billede kfb Nybegynder
26. april 1999 - 21:09 #2
Helst med Java-Scrip eller Applet.
Ved ikke rigtigt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. april 1999 - 23:06 #3
Prøv at kigge på http://www.jytte.madsen.org vælg linket til javascripteksempler, og tryk så på pipfugl. Her ser du et ikke
helt trivielt spil programmeret i ren javascript. Det er et simpelt
eksempel fra kategorien af "Sliding Piece Puzzles".

Det tager lidt tid at downloade!!
Avatar billede fcs Novice
27. april 1999 - 07:56 #4
Et rigtigt puslespil kan findes på http://www.captainjava.com/applets.html
og så vælg den applet der hedder Puzzle Maker Applet i menuen til venstre. Hvis du vil have det over e-mail, så kan jeg da maile det til dig (det fylder 53 KB). Bare skriv din e-mail adresse, så sender jeg det til dig. Dette er en fedt java applet, så jeg tror at det lige er den du står og mangler!!

PB
Avatar billede badguy Nybegynder
27. april 1999 - 13:21 #5
postkort>> hvilken kategori er vi i?

JAVASCRIPT, SMARTE!
Avatar billede cybles Nybegynder
27. april 1999 - 14:55 #6
badguy du er da en yderst sympatisk fyr :-(
Avatar billede kfb Nybegynder
28. april 1999 - 20:59 #7
Jeg har brugt fcs svar.
Det var en genial side, tak til alle.
Hilsen kfb: http://fly.to/kfb1998