Avatar billede udvikler Nybegynder
21. september 2005 - 22:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om dette design ?

Hejsa, kunne godt tænke mig at lave et lille forum noget ala experten eller s2a og har lavet et meget meget enkelt design. Det er nemlig meningen med det hele, det skal være enkelt. Jeg ville bare høre hvad der kunne gøres bedre ?

Se designet her: http://www.adeee.frac.dk/Side%20design.htm
Avatar billede udvikler Nybegynder
21. september 2005 - 22:58 #1
Er rimlig træt nu efter at have set brøndby kamp :D så går i seng nu, men bare skriv hvad i synes om det, så kigger jeg på det imorgen. Der vil jeg også give point ud, så se at lægge nogle brugbare svar ;)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 23:06 #2
for meget blå, synes alt flyder sammen :/
Avatar billede cob Nybegynder
22. september 2005 - 08:09 #3
Ærligt.... der er godt nok ikke særlig kønt - meget gammeldags at se på... håber det er noget af det første du har lavet - eller at det gik lidt for hurtit... -for der er meget at lære endnu. - du skal arbejde med farver, skrifttyper - bare for at starte et sted...
Avatar billede udvikler Nybegynder
22. september 2005 - 11:18 #4
Det var det jeg ville høre positivt kritik der handler om dårlige ting :)

Jamen, jeg synes heller ikke det var flot, ville jo gerne høre hvad jeg kunne gøre for at gøre det bedre.
Kan i ikke lave en lille liste over hvad i synes skal laves om ? :)
Avatar billede brianandersen Nybegynder
22. september 2005 - 13:12 #5
Har sammensat en liste du kan gå over, for at få et bedre design:

- Slet hvad du har lavet indtil videre.
- Kontakt nogen der ved noget om design.
- Stik ham et par hundrede og få ham til at smække noget hurtigt html/css sammen.
- Hold dig til kodning.
Avatar billede udvikler Nybegynder
22. september 2005 - 13:14 #6
Af hva ?
- Tror du jeg har bixet det sammen i et program som dreamweaver eller lign. ?
Kan skam godt finde ud af at lave det hele, ville bare gerne have idéer til hvordan det kunne blive pænt. Så skal du ikke komme her og sige at jeg kunne få en webdesigner til at lave det for mig !
Avatar billede udvikler Nybegynder
22. september 2005 - 16:55 #7
Jamen, nu kan jeg også se at du har givet mig dårlig karma, du kunne i det mindste underskrive den! ;)
Men altså jeg mente, at dit svar intet havde med spørgsmålet at gøre, jeg er godt nok ikke skrap til at designe, men jeg kan godt finde ud af at kode. Derfor er det lidt nedladene at blive behandlet som en noob. :(

Jeg kunne bare godt tænke mig en liste med dårlige ting ved mit "design" :)
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
22. september 2005 - 17:58 #8
Den kikser lidt i 800x600 (IE6.0 - XP)(FF1.0.2 - XP)

Valideringsproblemer

For meget blå og jævn kedelig så lidt bedre adskillelse mellem menupunktet ville sikkert pynte og måske kunne du med held lave lidt mouseover med outset border / inset border istedet for

Men simpel, overskuelig og en opstilling der falder i min smag :o)
Avatar billede domaz.dk Novice
23. september 2005 - 12:22 #9
det er jo os derfor han siger at du skal holde dig til kodningen og få en "designer" til at ordne designet hvis det skal blive et moderne site...
Avatar billede udvikler Nybegynder
23. september 2005 - 14:23 #10
Tak for svarene. Jeg har lært noget, og er igang med et nyt design, i vil høre fra mig og mit nye design senere idag. :)