Avatar billede leiling Nybegynder
16. april 2001 - 18:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point til hotpop

Sorry hotpop jeg overreagerede lidt på spørgsmåle om hitman din løsning var god nok men min hjerne virkede bare ikke så jeg skulle ha\' den mest hjernelamme løsning der var så nem at en 2 årig ville kunne finde ud af det.

Leiling
Avatar billede bbs Nybegynder
16. april 2001 - 18:35 #1
ref.
Avatar billede kapla Nybegynder
16. april 2001 - 18:56 #2
Avatar billede hotpop Novice
16. april 2001 - 21:04 #3
leiling> ok.. *gg* Er vi OK nu? syntes debatten var ved at tage overhånd!
Avatar billede bbs Nybegynder
16. april 2001 - 23:14 #4
Hotpop-> OK vil jeg ikke kalde jer, men i kan da gå an =)
Avatar billede hotpop Novice
17. april 2001 - 09:41 #5
bbs> den opførsel er heller ikke noget jeg er stolt af! du vil heller ikke kunne se en lign. i nogle af de andre spørgsmål jeg har været med i. Men lad det nu ligge. Sagt/skrevet er gjort og det er ikke til at gøre ugjort, desværre!