Avatar billede l34rn Nybegynder
21. september 2005 - 15:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gult spørgsmåls tegn ud for PCI Device når Audigy 2 er sat i?

Hej eksperter..

Jeg har et problem.. Min computer en en Dell XPS Gen5.. Mit problem er at når jeg sætter mit lydkort til computeren viser den gult spørgsmålstegn ud for:

PCI Input Device og Multimedia Audio Controller

Prøver jeg at installere driverne fra Creativs Hjemmeside, siger den at driverne ikke kan finde kortet.. Hvad kan være galt?
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 15:51 #1
IRQ fejl ? prøv et andet PCI slot, er du sikekr på du benytter de korrekte drivere ?
Avatar billede l34rn Nybegynder
21. september 2005 - 16:32 #2
Okay.. vil lige prøve et andet slot efter jeg har formateret computeren.. Men ved ikk om det har noget med servicepack 2 at gøre? kan det være pga jeg ikke har opdateret den?

En underlig ting som sker når jeg skal re-installere windows er at jeg kan ikke installere windows xp med den normale cd, så melder den fejl.. noget med pci.sys og en række tal.. Derfor blir jeg nødt til at installere Windows XP med SP2 intergreret i..

Driverne er jeg næsten sikker på er de rigtige.. da de er hentet fra Creativ og præcis til Audigy 2 ZS..
Avatar billede Jmv_cyber Novice
21. september 2005 - 18:54 #3
Jeg vil gerne kommentere at det er ikke Service Pack 2 der gør det, for jeg har Service Pack 1 og jeg får samme fejl med samme kort. Hverken de medfølgende drivere eller dem fra nettet virker, den påstår bare at det ikke er et Audigy 2 kort der sidder i. Jeg har selv prøvet alle mine PCI slots og det gør ingen forskel i mit tilfælde...
Avatar billede milter Ekspert
21. september 2005 - 19:54 #4
Avatar billede Jmv_cyber Novice
22. september 2005 - 12:44 #5
Sweet! Takker :)
Avatar billede milter Ekspert
22. september 2005 - 15:32 #6
Vil det sige, du fik det ordnet via linket?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:20 #7
brug for mere hjælp ?
Avatar billede l34rn Nybegynder
30. januar 2009 - 10:21 #8
lukket