Avatar billede lubker Nybegynder
21. september 2005 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program blokker

Til eksamen mm. er det kun bestemte programmer der må benyttes.

Kan det lade sig gøre at lave et program det blokke samtlige programmer, så man kun kan benytte de tilladte?
Avatar billede mazzoo Nybegynder
21. september 2005 - 14:51 #1
Ja det kan man, men det kræver en dybdegående forståelse for det pågældende operativ systems sikkerhed.

Jeg ville overveje at indvestere i et færdigt udviklet program.

-maZZoo
Avatar billede lubker Nybegynder
21. september 2005 - 14:56 #2
Nogen der ved hvad der findes af færdige produkter?
Avatar billede lubker Nybegynder
24. august 2006 - 10:13 #3
Lukker