Avatar billede dcgeek Nybegynder
20. september 2005 - 20:52 Der er 1 kommentar

Deling af internetforbindelse

Der er 2 computere tilsluttet en router, der så igen forbinder dem til internettet.

Kan man via noget software man installerer på den ene computer sikre sig at der altid er en vis minimums grænse for hvad der kan gå igennem? Hvis der f.eks. er 2 Mbit i huset, så er det ret irriterende, hvis den ene sluger alle 2 Mbit. Jeg vil derfor gerne sikre mig 1024 Mbit som jeg har hele tiden, som andre programmer på min computer så kan anvende, og sende data gennem, f.eks. counter strike.

Hvis der nu er en der downloader, og er så heldig at få lov til at downloade med 2 Mbit i sekundet, så lagger det vildt når jeg spiller CS.

Det jeg vil er så at jeg vil sikre mig at jeg hele tiden har mindst 1024 Mbit til rådighed, således at der hele tiden bliver udfyldt 1024 Mbit på linien. F.eks. CS (eller andre spil) skal gå igennem, skal programmet så automatisk stille 1024 Mbit til rådighed.

Er det muligt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. september 2005 - 21:00 #1