Avatar billede krilhelten Nybegynder
16. april 2001 - 16:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Sikkerhedshul i Microsoft-IIS/4.0 på NT4/Windows 98.

Jeg er ved at sætte en server op:
Microsoft-IIS/4.0 i Windows 98.
Er der nogle sikkerhedshuller som microsoft ikke har lagt patches ud til
Eller nogle som er ret farlige??
Hvodan bruges de og evt. hvordan lukkes de??

Krilhelt. . .

Avatar billede blood Nybegynder
16. april 2001 - 16:25 #1
Kan man køre IIS på 98?
I så fald hvordan?
Avatar billede krilhelten Nybegynder
16. april 2001 - 16:26 #2
opret din egen debat
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
16. april 2001 - 16:26 #3
Bare kig på MicroSoft\'s hjemmeside... Hvis der er opdateringen ligger de der!!
Avatar billede krilhelten Nybegynder
16. april 2001 - 16:28 #4
Jeg har ligsom brug for du huller som microsoft ikke har sendt lukket altså opdateringer til....
Avatar billede dipzy Nybegynder
16. april 2001 - 20:09 #5
Ja, der er huller i IIS 4.0 som der ikke er patches til. Jeg har selv fundet en \"hack\" som kan få en Command Prompt frem på den maskine som IIS kører på. Så kan man f.eks. formatere maskinen og en MASSE andet, så IIS 4.0 er MEGET nem at bryde for en 1337 h4x0r ;)
Avatar billede thomasj Nybegynder
03. maj 2001 - 19:24 #6
Ja der er ! Man må formode der er færre i IIS5 så den burde du måske bruge ?

Nå, men for at besvare dit spørgsmål så kig på denne checkliste:
http://www.microsoft.com/technet/security/iischk.asp