Avatar billede phhepl Nybegynder
20. september 2005 - 12:38 Der er 5 kommentarer

Stor varervogn

Hej,

Jeg leder lidt efter en liste over store rummelige varevogne/bil. Gerne i højden.

De skal & må kunne køres af en person med alm. kørekort (B).
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. september 2005 - 12:52 #1
Avatar billede phhepl Nybegynder
20. september 2005 - 12:57 #2
Problemmet er at der er mange mærker og modeller som slet ikke opfylder mine betingelser. Jeg ved ikke hvad jeg skal lede efter.

Derfor søger jeg en liste over de største varevogne. Eller i hvert faldt nogle bud der på :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. september 2005 - 12:58 #3
mercedes har bl.a en model der hedder Sprinter, den er både rummelig og må køres på B-kort.
Iveco har også varevogne der er ret store
20. september 2005 - 13:40 #4
Hvad er dine betingelser?
Avatar billede phhepl Nybegynder
30. september 2005 - 15:32 #5
Prioteret:
- masse plads (meget gerne langt til 'loftet')
- økonomisk