Avatar billede phhepl Nybegynder
20. september 2005 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player - hvilket format er filen i?

Hej,

hvordan kan jeg se hvilket format filen er i?

Jeg får denne besked i Windows Media Player?

The file you are attempting to play has an extension that does not match the file format. Playing the file may result in unexpected behavior?

Vh. Casper
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. september 2005 - 09:58 #1
Du skal nok lige have fil endelserne med
[Stifinder]/[Denne computter] | Funktioner | mappeindstilninger | Vis | [ ] Skjul filtypenavne for kendte filtyper...

Så ka' du bedre 'se' hvilken endelse/efternavn filen har ...
Avatar billede phhepl Nybegynder
20. september 2005 - 10:08 #2
Jeg kender godt filtypen, filen hedder cardtest.mpg, men mpg er ikke den rigtige endelse siger Windows Media Player. Jeg vil så gerne se hvad filen burde have heddet i stedet (.avi, osv.) så jeg kan give dne den rigetige endelse og undgå advarselen.
Avatar billede phhepl Nybegynder
30. september 2005 - 15:44 #3
Jeg fandt ud af det ved at prøve mig frem via en liste over filtyper.