Avatar billede aventic Nybegynder
19. september 2005 - 23:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

500 - Internel Server Error

Hvorfor får jeg nedestående fejl når jeg prøver at poste noget på min side??? i kan evt. prøve at poste et tag på www.pwnz.dk/index.asp?page=tagwall

Jeg har prøvet at kontakte min webhotel udbyder men, de siger at der er fejl i min kode, så jeg smed min side op på en af mine venners webhotel og der fejlede den intet ... !?

Nogen der kan hjælpe mig ud her?

------------------------------------------------

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

------------------------------------------------

Web Server at pwnz.dk
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. september 2005 - 23:15 #1
fjern fluebenet der hedder show friendly http errors
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. september 2005 - 23:16 #2
du gør det i IE under tools  -> internet options --> advanced
Avatar billede moejensen Nybegynder
19. september 2005 - 23:18 #3
jeg kan godt se at det slet ikke hjælper med det jeg skrev.
Avatar billede aventic Nybegynder
20. september 2005 - 08:17 #4
Undskyld mig...

Show Friendly http Errors?

Javel ja men den er ikke til at finde her, jeg har mit windows på dansk men kan stadig ikke finde noget der minder om det du skriver om der?! :=)
Avatar billede busschou Praktikant
20. september 2005 - 09:04 #5
på dansk hedder det noget ala "vis meddelelser som uskadelige http fejl" og den ligger i menuen under "funktioner" --> "internet instillinger" --> "avanceret"
Avatar billede busschou Praktikant
20. september 2005 - 09:05 #6
men som moejensen skriver vil det ikke hjælpe dig i det tilfælde :o)
Avatar billede aventic Nybegynder
20. september 2005 - 10:02 #7
Nej det ville det ikke :|

Men hvad kan problemet så skyldes?
Avatar billede busschou Praktikant
20. september 2005 - 10:04 #8
Ja så må problemet skyldes en miskonfiguration af en slags på serveren
Avatar billede venturer Nybegynder
20. september 2005 - 10:09 #9
Hvilken server kører din ven med? Det ser du til at dit hotel kører IIS6. Det kan være de har patchet deres server noget mere og derfor ikke kan afvikle al din kode ordenligt.
Avatar billede aventic Nybegynder
08. november 2010 - 10:29 #10
Lukket..