Avatar billede feliz Nybegynder
19. september 2005 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slå firewall fra i router

Hej
Er der nogen der ved hvordan man slår sin firewall fra i en D-Link DI-604 router... for den får mit cs til at lagge, og jeg ved ikke hvilke porte jeg skal åbne og jo har prøvet de porte valve siger man skal åbne.. Ville blive meget glad..

På forhånd TAK
Felix E. Drud
Avatar billede damkel Nybegynder
19. september 2005 - 22:40 #1
Jeg kan ikke lige huske, hvordan man slår firewallen fra på en d-link.
Men du kan jo evt. lave portforeward på alle porte istedet - så er det i hvert fald ikke din router der er problemet.
Det kunne jo også være noget andet der var galt...
Hvis det ikke hjælper, så luk for så mange porte som muligt - husk en firewall, du bliver angrebet med det sammen, hvis du åbner alle porte...
Avatar billede feliz Nybegynder
19. september 2005 - 22:43 #2
Hmm jamen hvad hedder alle porte.. kan ikke dem alle.. altså fra hvilken til hvilken ?
Avatar billede boxer Nybegynder
19. september 2005 - 23:54 #3
Det kan ikke lade sig gøre med den router - desværre. Den kan tillader ikke at man åbner så mange porte.
Prøv at kontakte din internetudbyder. De kan måske hjælpe
Avatar billede user10201020 Nybegynder
20. september 2005 - 08:34 #4
Download site til din manual.....

ftp://ftp.dlink.com/Gateway/di604_revE1/Manual/di604_manual_206.zip
ftp://ftp.dlink.com/Gateway/di604/Manual/di604_manual_205.zip

Manual til dit product find ud af hvilken revision / version dit produkt er.

Det er ikke hensigtmæssigt at slå sin firewall fra, men nogen gange er det nødvendigt kortvarigt. Tjek valve igen, og se hvad porte du skal åbne

Alternativt kan du sætte DMZ i routeren til din CS PC's IP så er alt åbnet op. Det anbefaler jeg dog ikke, da du nemt kan blive offer for snavs fra nettet.
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 13:30 #5
du mangler at give feedback i dine åbne spørgsmål!
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:21 #6
Tror ikke det var min router det var galt med. Har ikke flere problemer og spiller ikke spillet mere.