Avatar billede ovek. Nybegynder
16. april 2001 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Raid på Abit KT7A RAID

Jeg har et Abit KT7A Raid motherboard, og er der en der kan svare mig på, om man bare kan sætte en enhed, f.eks sin brænder på raid controlleren, eller kan man kun bruge Raid med 2 enheder. Hvorfor jeg spørger, er fordi at jeg skal have en 45 GB harddisk på, plus et CD-Romdrev, samt en CD-Rom brænder, og så ville det være dejligt at kunne sætte dem alle som master, istedet for at der skal være enten hardisk/cdrom drev, eller CDRom drev/brænder sammen, det vil gå ud over hasigheden.
Avatar billede prodic Mester
16. april 2001 - 15:28 #1
Og du har nok valgt den kategori til at få det problem løst.

Job->Fuld tid???
Avatar billede vipez Nybegynder
16. april 2001 - 15:29 #2
Raid er hovedsageligt for fil/program -deling over flere harddiske.. men jeg tror lige jeg er med på en lytter på dette spg. da jeg selv har det samme kort.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. april 2001 - 15:31 #3
Du kan sagtens sætte dem til RAID porten - du kan bare ikke udnytte RAID, hvis der sidder andet en harddiske på RAID portene ...
Avatar billede ovek. Nybegynder
16. april 2001 - 15:34 #4
Jaahh, men det var jo det som jeg ville vide, så tusind tak, og fortsat god påske til jer alle.