Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Rediger HTML direkte i browseren

Jeg ville gerne kunne redigere en html-fil direkte i min brower i en slags wysiwyg-vindue... altså, fx kunne afmærke noget tekst, trykke på \"fed\" og vupti, så var teksten fed...

Er der nogen der kender til en nem løsning... fx i form af en java-applet eller lignende?
16. april 2001 - 15:08 #1
Avatar billede perla Nybegynder
16. april 2001 - 15:25 #2
Homesite kan det.
Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
16. april 2001 - 15:29 #3
Det er ikke helt godt nok... det må ikke være browser/platform-afhængigt... derfor forestillede jeg mig en applet...
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 16:29 #4
<ole>
Ud af hver 100 Java-applet\'s jeg har set, har max. 10 fungeret tilstrækkelig godt på Mac/PC i IE/NS. De har en tendens til at være dårligt skrevet/kompilleret. Jeg tror derfor, du skal være mere end heldig, hvis du skal finde noget - som kan betales - der fungerer.
Der er nu ingen grund til at bruge MS\' active-x komponent, hvis det skal ske gennem en browser. IE har den indbygget...det er bare at skrive til den. Men den fungerer jo altså kun i IE under Windows ;)
/mvh
</bole>
Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
16. april 2001 - 16:36 #5
Hej Ole. Din kommentar ledte mig på rette spor. Jeg var ikke klar over at der var funktionalitet indbygget i IE til at opfylde mine ønsker.. Send lige et svar, så skal du få nogle point... :o)
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 17:33 #6
...sendt! ;)
Men jeg tror først, den kom med fra version 4.5 eller 5.0.
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 17:36 #7
Her er lidt links til en start:
  http://www.eksperten.dk/spm/42655
pøj-pøj ;)
Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
16. april 2001 - 17:43 #8
Hej Ole... du kommenterer stadig... du svarer ikke... :o) Jeg kan jo ikke give point til en kommentar...
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 18:44 #9
Hehe...jeg synes zq da, at jeg havede trykket \'Svar\' :)