Avatar billede kimooo Nybegynder
19. september 2005 - 14:11 Der er 7 kommentarer

Lave en PSU om

Hej jeg er ved at lave en nyt kabinet til min com.

Jeg har tænkt på om jeg kan lave 2 to af siderne på min PSU http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119972 om, så de bliver ligesom den bagerste hvor luften kommer ud.
Og så vende blæseren så luften kommer ind af de tre sider i stedet for.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. september 2005 - 14:25 #1
Vil du blæse PSU luften ind i kabinettet?

PSU'en bliver meget varm, så du vil få et ekstremt varmt kabinet!
Avatar billede kimooo Nybegynder
19. september 2005 - 14:31 #2
Ja det lyder nok lidt mærkeligt, det er fordi det bliver en meget lille com omkring 32x32x12 cm. Og så "ligger" den ned, så bundkortet er vandret.
Altså PSU'en vender jo sådan at den store blæser er øverst og vender opad og luften kommer ud i toppen af kabinettet hvis du/i forstår.
Avatar billede screem_brille Novice
19. september 2005 - 15:12 #3
stadig ikke smart at blæse varm lft ind i computeren, slider unødigt på de interne komponenter
Avatar billede kimooo Nybegynder
19. september 2005 - 16:29 #4
Nu er det jo ikk sådan at der sidder en blæser og hiver luft ind. Der sidder en og hiver det ovenud, og ellers er luften inden i kabinettet og det udenfor vel også cirka samme temp. Ellers kan jeg lukke for luften udefra, så det kun er det fra kabinettet der kommer ud gennem PSU'en.
Avatar billede kimooo Nybegynder
30. september 2005 - 18:16 #5
nogen der har noget at sige?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:36 #6
brug for mere hjælp ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2007 - 19:44 #7
Du behøver slet ikke lave den slags idet luft ind = luft ud. Hvis du lader blæserne side som de gør, så vil bælserne hive lige så meget luft ind i kabenittet som de blæser ud.