Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. september 2005 - 11:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 computer 1 i p adresse

Jeg har følgende problem jeg har 2 maskiner på min adsl forbindelse men når begge maskiner skal ind og spille poker på pokerroom.com kan vi ikke sidde og spille mod hinanden da vi sidder på den samme ip adresse kan man gør et eller andet så vi kan få det til at virke måske noget software som kan løse mit problem

Hjælp en mand i nød

På forhånd tak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. september 2005 - 12:10 #1
<thomas_u>: Generelt - Please - du vil få mere FEEDBACK i denne tråd og andre hvis du selv gav FEEDBACK i dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=thomas_u&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
pt 14 åbne/uafsluttede - ikke så populært...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. september 2005 - 12:11 #2
Hvordan ved du at I tilsyneladende har samme IP adresse ?
Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. september 2005 - 12:27 #3
det fortæller den mig når jeg vil joine det samme table det får jeg ahvide på siden
Avatar billede christoffero Nybegynder
19. september 2005 - 12:36 #4
Det er jo en sikkerhed der er lavet af poker rummene så man ikke kan "snyde" ved bordene, feks kunne du tage 9 af de 10 pladser ved bordet og derved "frarøve" den sidste uvidende spiller :)
Avatar billede thomas_u Nybegynder
19. september 2005 - 14:24 #5
ja men kan man gøre et eller andet så vi kommer ud med hver vores ip adresse ?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
22. september 2005 - 13:14 #6
Du skal bestille en ekstra ip-adresse hos din Internet udbyder.
Avatar billede thomas_u Nybegynder
01. oktober 2005 - 17:59 #7
ja ser desvære ud til jeg må¨bøje mig og bestille en ip adresse mere tak for de gode svar