Avatar billede Slettet bruger
19. september 2005 - 09:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bladre mellem åbne dokumenter

Normalt kan jeg bladre mellem mine åbne word eller excel dokumenter, ved at bruge ctrl + F6 tasten, men det kan jeg ikke mere. Er der nogen,der ved hvordan jeg igen får den funktionalitet frem?
Avatar billede militz Nybegynder
23. september 2005 - 16:59 #1
Har du prøvet at bruge ALT + tab istedet?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 23:09 #2
Nej, for jeg har ikke hak i Windows in taskbar. Jeg ser kun at word eller excel er åben, ikke hvormange dokumenter. Men jeg har fundet ud af, at man også kan bruge shift+ctrl og F6, så det bruger jeg nu. Men jeg forstår stadig ikke, hvorfor jeg ikke kan bruge ctrl F6. Jeg kan på min hjemme PC, men ikke mere på jobbet.