Avatar billede flmi Nybegynder
18. september 2005 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech G5 og Icemat 2'nd edition

Hjælp.
Vi har netop installeret Logitech G5 (Laser mus ) - kanongod mus,
MEN den funker ikke på musemåtten Icemat 2'nd edition.
Skyldes det at glasset reflekterer - er der noget at gøre???
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen FL
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
18. september 2005 - 19:06 #1
Køb en anden de er ikke så dyre sådan nogen mussemåter, Hvad farve er din icemat?
Avatar billede flmi Nybegynder
18. september 2005 - 19:49 #2
Hej llslipknotll
Vores Icemat er sort - men mit spørgsmål var nu ganske seriøst.
Icemat'en har jo ikke været helt billig - og vi troede faktisk at tingene fungerede sammen.
Hilsen FL :-)
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
19. september 2005 - 11:10 #3
DeeT er meget meget underligt den ikke virker fordi en af mine venner har selv en sort icemat og en Logitech MX518 og det kører helt fint sammen, Så det er underligt din mus og icematten ikke fungere sammen, Men som du selv siger der må på en eller anden måde komme lys ind på den og så bliver reflekteret fordi din mus kører jo sikkert uden hjul
Avatar billede flmi Nybegynder
19. september 2005 - 13:36 #4
>llslipknotll
Jamen, hov - MX518 er en optisk mus, ikke en "laser-mus".
Vi har også en MX700 trådløs, og det går udmærket.
Hilsen FL
Avatar billede flmi Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:44 #5
Ego svarer selv.
Den fungerer ikke på Icemat (oplyser forhandler) - ØV
Fl