Avatar billede rsa Nybegynder
18. september 2005 - 12:21 Der er 6 kommentarer

Tekstombrydning - billede

Jeg kører XP og office2003.
Jeg ønsker at placere et billede mit på siden. Herefter ønsker jeg at teksten skal kunne omrande billedet. Jeg har fulgt vejledningen, men kan ikke få det til at fungere.
Hvad gør jeg?
Avatar billede andrew Nybegynder
18. september 2005 - 12:40 #1
Hej.

Indsæt dit ønskede billede i Word, og højreklik på dette og vælg "Formater billede...". Tryk på fanen "Layout" og vælg "Tæt" eller "Firkantet" under "Ombrydning", og vælg evt. "Centreret" under "Vandret justering".

Dette virker hos mig. Har også selv Office 2k3.

Mvh. Michael
Avatar billede rsa Nybegynder
18. september 2005 - 18:57 #2
Det virker ikke hos mig. Min kone gør som du på sit arbejde, og der virker det. Kan det være en eller anden indstilling, jeg skal foretage?
Avatar billede andrew Nybegynder
18. september 2005 - 19:07 #3
Det lyder besynderligt. Hvis du har Office 2k3 cd'en, så prøv at afinstallere den og installere på ny. Vælg den fulde installation. Se om det løser problemet.

Jeg kan umiddelbart ikke se noget logisk ved dette.
Avatar billede rsa Nybegynder
19. september 2005 - 08:47 #4
Hej andrew. Tak for hjælpen.
Kan du ikke sende mig et eller svar, så jeg kan godkende din indsats. Ellers ligger dette spørgsmål jo åbent til evig tid.
Avatar billede hcma Novice
19. september 2005 - 10:52 #5
er ikke helt på det rene med, hvad du mener.
hvilket billedformat benytter du?
vil du have billedet til at smyge sig om selve tegningen/billedet eller skal det "bare" være om selve billedkassen ?
Avatar billede andrew Nybegynder
19. september 2005 - 18:56 #6
Fik du løst dit problem?