Avatar billede jonas_soon Nybegynder
18. september 2005 - 01:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk ml to XP PC'er med krydskabel!

Jeg har brug for en guide hvordan man opsætter et netværk ml to Windows Xp PC'er med et krydskabel. Har kigget efter en kort forklaring på denne side uden held. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede strych9 Praktikant
18. september 2005 - 04:41 #1
Jamen den information er lige under din næse.

Start -> Hjælp og Support
Skriv netværk, og tryk på enter.

=)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. september 2005 - 10:07 #2
<jonas_soon>: Du vil få mere FEEDBACK i denne tråd og andre hvis du også selv giver FEEDBACK i dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=jonas_soon&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

12 åbne spm. ud af 13.
Det er ikke så populært...

http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede jonas_soon Nybegynder
18. september 2005 - 11:56 #3
Klap dog hesten, mand!
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
21. september 2005 - 22:42 #4
Lidt hurtigt info:
På netkortet skal du angive ip-adresser under (TCP/IP-Internet protocol)
PC1 = 192.168.1.1 (IP) 255.255.255.0 ( Subnet/undernet maske)
PC2 = 192.168.1.2 (IP) 255.255.255.0 ( Subnet/undernet maske)
Så kan du f.eks. dele en mappe, eller spille spil....
Skriv hvis du vil have det uddybet, ok.