Avatar billede jensthor Nybegynder
17. september 2005 - 23:02 Der er 5 kommentarer

Hvordan goer jeg mine FRAMES "usynlige"?

Saa vidt jeg husker kan jeg insaette en kommando i mit frameset der goer mine FRAMES usynlige.

Hvis jeg kun skriver -

<frame name="hoved" src="sejlads/main.html" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" noresize>
</frameset>

- bliver der stadig en graa streg (frame) tilbage i min browser og det er den jeg vil af med?

Paa forhaand tak for hjaelpen.

, Jens
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
17. september 2005 - 23:04 #1
frameborder="0" framespacing="0" framepadding="0"

Burde gøre tricket.
Avatar billede jensthor Nybegynder
17. september 2005 - 23:11 #2
Alletiders, det virker. Jeg har aldrig fundet ud af hvordan jeg tildeler hjaelperen (dig) point paa Eksperten  hjemmesiden?
Avatar billede leif Seniormester
17. september 2005 - 23:13 #3
Avatar billede roenving Novice
17. september 2005 - 23:14 #4
-- framespacing og framepadding skal være på frameset-elementet, mens frameborder _kun_ hører til på frame-elementer !-)
Avatar billede there-is-only-xul Nybegynder
17. september 2005 - 23:21 #5
Og jeg ville undgå frames totalt :)
Koden er bare c&p fra gratisdns.

Dette her er så det svar du kan tildele points, hvis du har lyst.