Avatar billede gobie Nybegynder
17. september 2005 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson T630 - kan ikke sende sms'er

Hey. Jeg løb ind i det her problem for et par måneder siden, at min mobil ikke kunne skrive SMS'er længere. Er der nogen god forklaring på dette? Den kan sagtens ringe, modtage opkald og modtage sms'er, så jeg forstår det ikke helt. Jeg har ligeledes abonnement, så det burde ikke være der skoen trykker. Jeg havde den til reparation, mens det stadig stod på, men det var primært fordi den ikke kunne ringe der. Men den kan stadig ikke sende sms'er. Så vidt jeg erindrer, startede det med, at den gik over i 'type', da jeg ville sende, men jeg tvivler på, at det er der, fejlen ligger. Nogen, der kan hjælpe!?
Avatar billede screem_brille Novice
17. september 2005 - 19:29 #1
Kontroller den bruger den rigtige SMS central, hvis dette ikke er tilfældet, er det med 90% sikekrhed en software fejl, og skal derfor til service.
Avatar billede gobie Nybegynder
17. september 2005 - 19:38 #2
Hvordan kontrollerer jeg det?
Avatar billede screem_brille Novice
17. september 2005 - 20:18 #3
Må indrømme jeg kan ikke huske hvor det er det står i sådan en fætter, er Nokia mand ;) (men det står i din manual)
Avatar billede gobie Nybegynder
04. oktober 2005 - 16:09 #4
Så er der blot den lille hage ved det, at jeg ikke kan finde min manual. Hvad gør jeg så!?
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 22:22 #5
hente den fra deres hjemmeside ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 12:53 #6
brug for mere hjælp ?