Avatar billede snyde Nybegynder
16. september 2005 - 23:27 Der er 2 kommentarer

Style Cheed

Hej Eksperter,

Jeg har problemer med at få style cheed til at virke i min web applikation på PDA'en.

Det virker fint når jeg afvikler den fra en pc, er er nogen der har forslag til en løsning?

På forhånd mange mange tak

Kærlig hilsen

Anders
Avatar billede lasserasch Juniormester
08. november 2005 - 01:17 #1
Browser typen på en PC og PDA er jo langt fra ens.

Prøv evt. med en anden browser end microsofts.

Jeg har haft gode oplevelser med denne :
NetFront v3.1

Du kan også i din web applikation teste om det er en PDA eller alm. PC, som tilgår din side, og så lave forskellige stylesheets og generel html kode.

F.eks. med ASP ved at bruge denne kode :

' Tjekker for Windows CE (Pocket PC, Palm PC, Håndholdte PC osv.)
if (InStr(Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT"), "Windows CE")) then
        { Koden specielt til Windows CE skal ind her... }
else
        { Kode til andre platforme skal ind her... }
end if

/Lasse Rasch
Avatar billede snyde Nybegynder
08. november 2005 - 08:52 #2
Hej Lasse,

Tak for svaret, problemet er nemlig at jeg ikke kan lave store knapper i min applikation.

Efter en søgnin på google, ser det dog ud til at NetFront kun kan fåes til Symbian OS'et. Men kunne selvfølgelig prøve om mozilla, eller andre har en version jeg kan bruge.