Avatar billede mr-mycom Nybegynder
16. september 2005 - 22:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Min computer kan ikke boote

Ja, jeg har et meget stort problem, jeg har lige formateret min computer med et program på en diskette der hedder MaxBlast, alt er slettet, men nu kan min com ikke boote op på min windows xp cd..? Hvad er der galt? Har sat 1st boot device til cd-romdrev
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2005 - 22:02 #1
Prøv at deaktivere alle andre bootmuligheder, det kan gøre tricket.
Ellers skal du i gang med bootdisketter.
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
16. september 2005 - 22:04 #2
Har jeg også prøvet, altså at deaktivere alle.. En bootdiskette, har jeg forsøgt, men kan ikke finde ud af det.. Hvordan gør ejg det? Altså, jeg mangler jo i princippet en diskette der kan få den til at boote fra cd eller sådan noget
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2005 - 22:10 #3
Er det XP pro eller Home, og hvilken Servicepack er CDén "født" med?
Du skal bruge 6 disketter.
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
16. september 2005 - 22:12 #4
Det er Windows XP Service Pack 2. Jeg har ikke 6 disketter lige pt., men kan du ikke skrive dte udførligt, elelr give link til tutorial omkring det, så vil jeg prøve i morgen.
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2005 - 22:14 #5
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2005 - 22:15 #6
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 09:56 #7
Er du sikker på at du ikke bare glemmer at trykke på en tast når du bliver spurgt lige efter boot, det står nede i bunden af skærmen
Avatar billede 1back Nybegynder
17. september 2005 - 22:51 #8
hent en bootdisk her www.bootdisk.com
prøv at bruge denne her  http://1gighost.net/ohioman/boot98sc.exe
kræver kun 1 disk
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
18. september 2005 - 11:52 #9
Jeg fik det fikset via haverslevs disk, men synes også det var det fromsej rellaterede til, så hvis i begge gider smide et svar..:)
Avatar billede fromsej Praktikant
18. september 2005 - 11:53 #10
Kommer her.*S*
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2005 - 15:44 #11
Ønsker ikke points, smed bare et link til det Fromsej nævnte /mente ;)
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
19. september 2005 - 21:43 #12
Helt i orden :) Siger tak for hjælpen !
Avatar billede fromsej Praktikant
19. september 2005 - 21:59 #13
Velbekomme, tak for point. :-)