Avatar billede mc4you Nybegynder
16. september 2005 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg kopiere videofilm

Der er en udsendelse på tvsyd - www.tvsyd.dk jeg gerne vil kopiere til min egen pc - hvordan kan jeg gøre det ?
Avatar billede kalp Novice
16. september 2005 - 20:30 #1
Avatar billede mc4you Nybegynder
16. september 2005 - 20:42 #2
Jeg har downloadet en trial.
ved du hvordan det bruges ?
Jeg har jo ikke adresse og filnavn.
Avatar billede kalp Novice
16. september 2005 - 20:52 #3
Hvis ikke det haster så kan jeg kigge på det lidt senere.. sidder på en pc med et elendigt netværk hvor det er lidt begrænset hvor meget jeg kan gøre:)

Jeg ville højreklikke på videofilen og vælge egenskaber og se hvor adressen til filen er... den skal du kopire ind i programmet så burde den hente det ned..

Jeg kan ikke komme på tvsyd nu så kan selvfølgelig ikke se om det er muligt på deres site.. det kommer an på hvordan de køre tingene:)
Avatar billede mc4you Nybegynder
16. september 2005 - 22:01 #4
->..."Jeg ville højreklikke på videofilen". (det kan man ikke)
Avatar billede screem_brille Novice
16. september 2005 - 22:14 #5
har for nyligt talt med tvsyd, og det er IKKE lovligt at hente det, du kan se det online, men duu må ikke ehente det så du har det offline.
Avatar billede mc4you Nybegynder
21. september 2005 - 19:37 #6
nå, jeg tager lige en snak med dem