Avatar billede reason Nybegynder
03. november 1999 - 15:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Password beskyttelse

er der ikke noget med at man kan password beskytte en webfolder på IIS hvor passwords og brugernavne så er gemt i en text-fil (eller lign)?

hvis ja - hvordan?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 17:11 #1
du kan også bare kalde mappen "gsretwerartawetera" og så lave en index fil så folk ikke kan finde den
Avatar billede mukke Nybegynder
03. november 1999 - 21:30 #2
Jeg vil gætte på du tænker på .htaccess

OPrøv at søge lidt på det (Jeg har ikke selv forstand på det)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 23:44 #3
du kan ikke bruge htaccess på en IIS server
Avatar billede reason Nybegynder
04. november 1999 - 08:37 #4
det var .htaccess jeg tænkte på men det kan man jo kun bruge på apache serverer men findes der ikke en til svarende måde på IIS??
Avatar billede mr.mads Nybegynder
09. november 1999 - 18:55 #5
Lav en gruppe i User Manager husk at give ret til log on locally for gruppen-> tilføj dine brugere i denne gruppe -> giv gruppen NTFS rettigheder til folderen.
NB: der findes et command line værktøj til at oprette brugere, så du kan lave et script der tilføjer brugere fra en tekstfil.
Mvh
Mads
Avatar billede reason Nybegynder
22. november 1999 - 14:11 #6
mr.mads det tager alt for lang tid