Avatar billede ole40 Nybegynder
16. september 2005 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikke til stede-assistent

Jeg har et problem i Outlook 2002 – Office XP pakken – mod Exchange server

Én af vores bruger få følgende fejl med Ikke til stede assistenten
”Kommandoen er ikke tilgængelig. Oplysninger og brugen af denne udvidelse finder du i programmets dokumentation.”

Jeg har prøvet at slettet forbindelse til Exchange og oprettet den igen, med samme resultat.

Er fejlen i Outlook eller Exchange og hvordan rettes den?

/Ole
Avatar billede kjulius Novice
22. september 2005 - 00:40 #1
Til sidst på siden http://www.experts-exchange.com/Applications/MS_Office/Outlook/Q_21030597.html er der en som spørger til nøjagtigt det samme. Desværre er der lukket på det tidspunkt, og han opretter ikke et nyt spørgsmål. Men måske er det, fordi det der står i linket http://hellomate.typepad.com/exchange/2003/10/when_oof_doesnt.html har svaret. Who knows...
Avatar billede ole40 Nybegynder
27. september 2005 - 10:57 #2
kjulius: Tak jeg fik slettet reglen men brugeren kan stadig ikke komme ind i "Ikke til stede-assistenten". Nogen ide?

/Ole
Avatar billede kjulius Novice
27. september 2005 - 19:26 #3
Måske kan informationerne i dette link hjælpe dig?
http://support.microsoft.com/kb/823472/en-us
Avatar billede ole40 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:49 #4
Perfekt...

Det virker! 10.000 tak - Kom med et svar så får du point...

/Ole
Avatar billede kjulius Novice
10. oktober 2005 - 22:43 #5
Ja men, så kommer et svar her... :-)