Avatar billede sebas Nybegynder
16. september 2005 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Servicen stopper på Navision Attain 4.0

Mit firma skiftede for tre måneder siden til et nyt ERP system - nærmere betegnet Navision Attain 4.0. Fra dag 1 har vi haft problemer med at Servicen lukker ret så umotiveret. Softwaren og tilhørende database ligger på en ny server vi fik i samme omgang. Vi har forsøgt at lægge databasen, m.m. på en anden server med samme resultat.

I dag fik vi så et lille gennembrud, dvs. vi fandt ud af at vi ikke er de eneste i verden med dette problem. Der sidder et andet firma med samme ERP system som bøvler med samme nedbrud.

De har heller ikke løst problemet endnu, så jeg er lidt interesseret i at høre om der sidder andre herinde som kender til problemet inden vi kun er to små David'er der kører sag mod Goliat?
Avatar billede khj Nybegynder
18. september 2005 - 18:29 #1
Kan du tjekke hvilken build I har ? Det gøres ved at at vælge i "top" menuen (applikationsmenuen) Hjælp -> Om MBS... dobbeltklik på versionsnummeret. Så kommer der en messagebox op med build nummeret.

Hvilket OS kører Servicen på ?
Avatar billede sebas Nybegynder
19. september 2005 - 08:37 #2
Servicen kører på en Windows 2003 server og vi har build DK version 4.0.

Jeg har dog muligvis fundet løsningen her:
http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?t=4099
Avatar billede sebas Nybegynder
22. september 2005 - 14:11 #3
Hotfixen fik afhjulpet mit problem.
Avatar billede khj Nybegynder
22. september 2005 - 15:50 #4
Du gik fra build 19365 til 20942 eller har du fået en nyere ?
Avatar billede sebas Nybegynder
22. september 2005 - 16:22 #5
Jeg fik build 20942.
Avatar billede khj Nybegynder
22. september 2005 - 19:25 #6
Takker for info :)