Avatar billede sebas Nybegynder
16. september 2005 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Servicen stopper på Navision Attain 4.0

Mit firma skiftede for tre måneder siden til et nyt ERP system - nærmere betegnet Navision Attain 4.0. Fra dag 1 har vi haft problemer med at Servicen lukker ret så umotiveret. Softwaren og tilhørende database ligger på en ny server vi fik i samme omgang. Vi har forsøgt at lægge databasen, m.m. på en anden server med samme resultat.

I dag fik vi så et lille gennembrud, dvs. vi fandt ud af at vi ikke er de eneste i verden med dette problem. Der sidder et andet firma med samme ERP system som bøvler med samme nedbrud.

De har heller ikke løst problemet endnu, så jeg er lidt interesseret i at høre om der sidder andre herinde som kender til problemet inden vi kun er to små David'er der kører sag mod Goliat?
Avatar billede khj Nybegynder
18. september 2005 - 18:29 #1
Kan du tjekke hvilken build I har ? Det gøres ved at at vælge i "top" menuen (applikationsmenuen) Hjælp -> Om MBS... dobbeltklik på versionsnummeret. Så kommer der en messagebox op med build nummeret.

Hvilket OS kører Servicen på ?
Avatar billede sebas Nybegynder
19. september 2005 - 08:37 #2
Servicen kører på en Windows 2003 server og vi har build DK version 4.0.

Jeg har dog muligvis fundet løsningen her:
http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?t=4099
Avatar billede sebas Nybegynder
22. september 2005 - 14:11 #3
Hotfixen fik afhjulpet mit problem.
Avatar billede khj Nybegynder
22. september 2005 - 15:50 #4
Du gik fra build 19365 til 20942 eller har du fået en nyere ?
Avatar billede sebas Nybegynder
22. september 2005 - 16:22 #5
Jeg fik build 20942.
Avatar billede khj Nybegynder
22. september 2005 - 19:25 #6
Takker for info :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester